
Verkstedveien 3 – effektive, lyse og fine lokaler i hjertet av Skøyen!
Verkstedveien 3, 0277 Oslo
- Type lokale: Kontor
- Areal: 1500 m²
- Ant kontorplasser: 100
- Ant p-plasser: 10
- Etasje: 3.
- Byggeår: 2001
- Renovert år: 2018
- Overtakelse: Mai 2022
- Fasiliteter: Aircondition, Alarm, Bredbåndstilknytning, Felles resepsjon, Garasje/P-plass, Heis, Kantine
Beskrivelse
UTE ETTER EFFEKTIVITE LOKALER FOR DIN BEDRIFT?
Rett ved Thune på Skøyen (kun 2 minutters gange til buss og trikk) har vi ledig ca 1500 kvm effektive kontorlokaler. I dette fullservice-bygget får de ansatte meget gode arbeidsforhold med stor grad av service-fasiliteter både i bygget og i nærområdet.
Verkstedveien 3 ble oppført i 2001 og ligger rett bak Monierbygget på Skøyen. Eiendommen har 6 lyse og moderne kontoretasjer og med parkering i garasjekjeller.
Det er en kort spasertur til Karenslyst Allé som er kjent som en meget hyggelig handlegate på Skøyen og med stort utvalg av butikker, cafeer og restauranter – her er det liv både etter arbeidstid og i helger. Scandic Sjølyst Hotell er også i nærheten, dersom man har besøk som trenger overnatting.
Skøyen er et spennende område som blitt en base for en rekke selskaper, deriblant: Orkla, Yara, Cap Gemini, Norgesgruppen, Multiconsult, Visma, Nordic Semiconductor – for å nevne noen. Lokasjonen «Skøyen» har for mange bedrifter blitt den optimale lokasjonen for kontor på Oslo Vest, der man slipper å måtte reise helt inn til Oslo sentrum (mao – mindre kø!).
Adkomst
Enkel adkomst med bil fra E18, eller fra sentrum og Bygdøy alle.
På Thune stopper flere busslinjer, samt bytrikken (linje 13).
Skøyen togstasjon ligger 5 min gange unna med både lokaltog og Flytog.
Beliggenhet
Sentralt plassert på Thune ved Skøyen og 2 min gange fra Karenslyst Alle.
Standard
Verkstedveien 3 fremstår som et moderne og effektivt kontorbygg, med både innbydende fasade og inngangsparti.
Fellesarealene ble nylig oppgradert og er innbydende for både ansatte og gjester.
Fasiliteter:
- nytt flott inngangsparti og flott resepsjon m/ kafe
- ny oppgradert kantine med Food & Co som kantinedriver
- uteareal hvor lunsjen kan inntas
- flere felles møterom – både mindre og et stort «seminarrom»
- eget trimrom + 3 møterom (kan slås sammen til 1-2 store rom) (deles kun med en annen leietaker)
- dusj/garderobe i kjeller
- sykkelparkering i garasje
Innhold
Lokalene ble oppgradert i 2017/2018 og er i god moderne stand.
Det er i dag lagt opp til åpen løsning med stort supplement av stillerom og møterom, samt 3 kontorer.
Dagens løsning innebærer at lokalet kan ha 90-100 arbeidsplasser, dvs ca 15 kvm pr arbeidsplass.
Det kan være mulig å vurdere at møbler medfølger om ønskelig (muligens helt/delvis) – avklares ytterligere.
Utvendig solavskjerming.
Lokalene er ledig fra mai 2022.
VELKOMMEN TIL VISNING!
Ansvarlige hos oss

Relaterte referanser




